Від слів до продажу: контент на допомогу маркетингу

Від слів до продажу: контент на допомогу маркетингу

05.04.2018

Згідно з даними Content Marketing Institute, багато світові бренди близько 29% маркетингових бюджетів витрачають на створення контенту, і 85% корпорацій у США пов'язують свій успіх з контент-маркетингом. Опитування компанії Salesforce свідчить, що 57% респондентів вважає якісний контент основним стимулом продажу. Отже, що ж таке цей самий контент і чим він може допомогти маркетологам і продавцям?

Визначення вмісту

Під контентом можна розуміти весь набір інформації, яка використовується для просування вашого бізнесу на сайті або блозі, в промо-матеріалах, соціальних мережах. Будь-які гайди, опису товарів, інструкції по застосуванню, секрети бувалих підвищують інформативність ресурсів, впливають на впізнаваність бренду і допомагають виграти в конкурентній боротьбі.

Навіть якщо ви пропонуєте щось абсолютно унікальне і не має аналогів, все одно необхідно донести до користувача всі принади та зручності вашої пропозиції, інакше звідки він дізнається, що він потребує у вашому продукті.

При цьому потрібно розуміти, що контент – це не тільки текстові матеріали, а й зображення, аудіо, відео також.

Показники якості контенту

Будь-яка інформація, представлена на ваших ресурсах, як електронних, так і друкованих, повинна відповідати ряду критеріїв.

В першу чергу, вона повинна бути правдивою. Перед остаточною публікацією перевірте весь фактичний матеріал, особливо якщо є посилання на інші ресурси. Якщо замовник зловить вас на обмані або неточності – лояльність буде загублена.

Актуальність інформації – другий важливий показник. Нікому не цікаво читати про дослідження, проведені в позаминулому столітті. Хіба що ваш товар пов'язаний з антикваріатом.

Новизна та оригінальність – найважливіші критерії при просуванні електронних ресурсів. Бездумне копіювання текстів призводить до того, що пошукові системи починають вважати ваш сайт вторинним і знижують його в списках пошукової видачі. З цієї причини відвідувати ваш сайт будуть тільки по рекламних посиланнях. Економія на контенті збільшить витрати на рекламний бюджет в цілому.

Також і користувачі чуйно реагують на низьку якість текстів і схожість зі статтями конкурентів, і починають вважати ваш продукт вторинним, як би неякісної дешевою копією того товару, з якого було списано опис.

Подбайте про те, щоб контент був корисним – статті ні про що, не несуть ніяких істотних даних викликають відторгнення, і потенційний клієнт до вас не повернеться. Якщо ж на ваших ресурсах регулярно з'являтиметься корисна інформація, то це буде сприяти припливу користувачів, особливо в соціальних мережах.

Зрозуміло, не можна забувати про грамотність. Краще не нехтувати професійним журналістом або хоча б коректором.

Джерела вмісту

Як вже говорилося, копіювати контент з чужих ресурсів – справа невдячна. Тому краще залучати до створення контенту власних співробітників (професійних журналістів, художників, фотографів), вдаватися до допомоги спеціалізованих контент-агентств або залучити фрилансерів.

Ще один прекрасний варіант – залучати до створення контенту користувачів ваших ресурсів. Скажімо, вони можуть писати відгуки про ваші товари або послуги, робити відеоогляди. Втім, як їх залучити, – це тема окремої розмови.

Для чого все це потрібно

Як говорилося на самому початку, якісний контент – найважливіший інструмент маркетингу і продажів. Традиційна реклама у друкованих медіа або телевізійна - сьогодні втрачають актуальність. Велика частина аудиторії переходить в Інтернет.

Регулярна поява контенту на сайті, ведення блогів, інформативні пости в соціальних мережах допомагають збільшити кількість користувачів, що формують позитивний імідж. Якщо контент цікавий для репостов і обговорень, користувач втягується у процес спілкування.

Не варто забувати про те, що якісний і унікальний контент допомагає заощадити на рекламі, оскільки сайти що часто оновлюються краще індексуються пошуковими системами.

Актуальна інформація необхідна і самим продавцям для розуміння переваг товару/або послуги, загальної ситуації на ринку, ведення продуктивного діалогу з клієнтом. Скажімо, аналітичні статті - відмінний спосіб підвищити кваліфікацію вашого персоналу. Таким чином, план з написання контенту варто включати не тільки матеріали для просування своїх послуг або продуктів, але і матеріали, необхідні для внутрішнього використання.

Отже, в сучасному світі важливість комплексного уявлення в мережі вашого товару чи послуги важко переоцінити. Майже завжди користувач, зацікавившись вашим брендом, буде шукати більш повний опис, відгуки та інструкції. Тому унікальний і якісний контент надзвичайно важливий і дуже допомагає в просуванні та продажі ваших товарів або послуг.