Друкований або цифровий білборд: що краще?

Друкований або цифровий білборд: що краще?

14.03.2019

Зовнішня реклама в тому чи іншому вигляді необхідна будь-якому бізнесу, як великого, так і дрібного. Багато маркетологи продовжують акцентувати увагу і направляти бюджети на онлайн-канали, однак за даними Mediaspace Solutions, сектор наружки в останні роки приносить на 30% більше доходу.

Таке зростання пояснюється тим, що люди більше часу стали перебувати на вулиці, особливо стоячи в пробках. Наприклад, згідно з дослідженнями Arbitron Inc., в середньому кожен американець 20 годин в тиждень проводить в дорозі (в автомобілі, поїзді чи електричці, що прирівнюється до 300-600 км.

Але який варіант білборда краще віддати перевагу, цифровий або друкований? Швидше за все, слово «краще» тут використовувати не зовсім вірно. Кожен варіант має свої переваги й недоліки та є оптимальним в залежності від ряду факторів.

Увага аудиторії

Реклама на білбордах — відмінний спосіб побудувати або посилити впізнаваність бренду в локальному місці, при цьому вона істотно менше коштує, ніж реклама на телебаченні. Але цифрові та друковані білборди працюють по-різному. Цифровий щит привертає увагу світлом, квітами та рухомими зображеннями. Однак в цьому випадку зображення часто змінюється, доводиться ділити один щит з різними брендами, можливо, більш впізнаваними ніж ваш. В результаті у вас є всього 10 секунд, і цього може виявитися недостатньо.

На традиційному білборді присутні тільки ви, не потрібно ні з ким боротися, і цільова аудиторія бачить ваше зображення максимальну кількість часу. Водночас, друковані білборди більше «страждають» від впливу часу — зображення вигоряють, теревенять, рвуться, — все це негативно позначається на іміджі бренду. Щоб уникнути подібного ефекту, варто уважно ставитися до вибору підрядника по друку і віддавати перевагу якісним витратних матеріалів.

Розміщення

Будь-яка рекламна кампанія, в основі якої лежить зовнішня реклама, буде успішною, якщо вибрати правильне місце з великим трафіком людей. Зрозуміло, чим краще розташування, тим дорожче може коштувати рекламна площа, однак такі інвестиції досить швидко окупаються.

Якщо ваші продукція або послуги націлені на мас-маркет, то хорошим вибором може стати цифровий білборд, оскільки в великих містах вони розміщуються в найбільш вдалих місцях.

Але мета реклами може бути та зовсім інша. Наприклад, ви виводите новий продукт на ринок або хочете спробувати роботу з новою цільовою аудиторією, — друкований білборд, встановлений в потрібному для вас місці, спрацює значно краще.

Вартість

Ціна реклами часто є визначальним фактором при виборі носія. Традиційна реклама може коштувати в десятки разів менше, ніж цифрові білборди, особливо, якщо ви розміщуєте друкований білборд в невеликих містах або не самих багатолюдних районах. Однак відштовхуватися тільки від ціни не зовсім правильно. При підрахунку та ухваленні рішення необхідно враховувати не стільки абсолютні фінансові показники, скільки вартість контакту з аудиторією (залежить від трафіку) і швидкість повернення інвестицій.

Традиційні білборди можуть бути ефективніше, якщо реклама націлена на тривале використання. Якщо ж потрібно часто міняти сюжети, пробувати щось нове, можливо, доцільніше вибрати цифрові технології.

Отже, і традиційні, і цифрові білборди можуть стати ефективним каналом просування. Однак, потрібно врахувати різні чинники — мета кампанії, вартість, розташування, щоб вибрати найбільш підхожий для конкретного випадку варіант.