Друкований каталог: що таке добре і що таке погано

Друкований каталог: що таке добре і що таке погано

27.12.2018

Багато маркетологи сьогодні сумніваються, чи варто замовляти виготовлення друкованих каталогів. Однак, можна бути впевненим, такі каталоги приносять віддачу, завдяки ряду переваг: барвистості, зручності, відсутності прив'язки до цифрових носіїв. Втім, каталог повинен бути якісно підготовлений професійними копірайтерамит та дизайнерами. Адже потрібно надати детальну і при цьому лаконічну інформацію, балансувати між яскравим дизайном і читабельністю. Пропонуємо невелику інструкцію, яка допоможе посилити ефективність видання. Що варто зробити?

Напишіть цікавий заголовок

Незалежно від того, скільки місця є, навіть якщо для декількох слів - заголовок повинен був яскравим і помітним. Використовуйте фрази, які привертають увагу людей і змушують їх хотіти ваш продукт або сервіс.

Заголовок повинен тільки чіпляти. Це не місце для повного опису товару або послуги. Якщо клієнту стане нудно на самому початку, то інше вже читати бажання не виникне.

Додайте лист від президента, засновника, генерального директора

Зазвичай перша внутрішня сторінка містить послання від» особи " компанії. Це можуть бути представники топ-менеджменту або власники. Варто розповісти про цілі й прагнення підприємства, зобов'язання, якість продукції. Обов'язково зробіть акцент на тому, що задоволеність клієнта для вас в пріоритеті.

Таке послання в комплексі з фотографією і підписом робить ваше видання дружнім, читач починає симпатизувати бренду. Фотографія нагадує про те, що люди мають справу з іншими людьми, а не великою безликою корпорацією.

Надайте факти

Опис продуктів має бути максимально комплексним. Не варто додавати сюди особисту думку-тільки факти. Відгуки можна дати десь поруч або в іншому місці. Дайте повну інформацію про колір, матеріали, точні мірки-все, що необхідно, щоб прийняти рішення про покупку. 

Зробіть каталог зручним і читабельним

Всі складові вашої пропозиції повинні мати певну ієрархію. Можна згрупувати товари за популярністю, ціною або сезонності. У будь-якому випадку, клієнту повинно бути зрозуміло і зручно шукати.

Не економте на папері. Не намагайтеся розмістити максимальну кількість товарів на одній сторінці-дрібний текст виглядає непривабливо і незручний для прочитання. А дизайн в цілому буде виглядати дуже хаотично. Такий каталог захочеться відкласти в сторону швидше, ніж прочитати.

Не забудьте про систему лояльності

Якщо ви пропонуєте якісь знижки, не забудьте згадати про них в каталозі. Можна навіть запропонувати спеціальні умови читачам друкованої версії - так буде легше оцінити ефективність і віддачу від друкованої та цифрової реклами. ДО РЕЧІ, інформація про знижки, розміщена на обкладинці, стимулюватиме заглянути всередину.

Додайте заклик до дії

Розмістіть форму для замовлення продукції або запрошення відвідати вашу установу. Читачеві має бути зрозуміло, що саме він розглядає і з якою метою.

Не ховайте контакти

Бажано друкувати контактну інформацію на кожній сторінці каталогу - так клієнтам не доведеться її шукати. Це зручно і немає ризику, що замовник передумає до вас звертатися з-за того, що довго шукав або зовсім не знайшов сторінку з контактами.

Запросіть фотографа і дизайнера

Каталог повинен бути наповнений реальними фото вашої продукції, і ці фото повинні бути дуже якісними. Якщо брати ілюстрації з низьким дозволом або погано оброблені, вони будуть негарно виглядати в друку і загальне враження змаститься.

Те ж саме стосується і красивого дизайну. Ваше видання має залучати, для цього його потрібно красиво оформити і якісно віддрукувати. Продумайте можливі нестандартні варіанти оформлення - дизайнерський папір (хоча б для обкладинки), тиснення або висічку, вибірково лакування. Все це варто передбачити на етапі дизайну та обговорити всі варіанти з друкарнею.

#wolfblog