Реферальная програма в світовій практиці

Реферальная програма в світовій практиці

05.05.2020

Відгуки та сарафанне радіо — чи не найнадійніше джерело інформації при виборі багатьох товарів і послуг. Зрозуміло, будь-яка компанія, яка прагне збільшити прибуток і число клієнтів, робить все можливе, щоб стимулювати замовників ділитися відгуками, думками та робити так, щоб вони приводили своїх друзів. Одним з перших брендів, які включили у свою стратегію винагороди лояльних покупців, — реферальну програму — став PayPal. Клієнти від цього тільки виграли.

Про що мова

Реферальний маркетинг — це методика, яка дозволяє лояльним клієнтам направляти своїх друзів або знайомих у вподобану компанію та отримувати за це різноманітні нагороди. По суті, реферальна програма має той же ефект, що і сарафанне радіо, але ініціюється й управляється компанією.

 Нагороди, пропоновані клієнтам, можуть приймати різні форми:

  • знижки;
  • гроші;
  • безкоштовні продукти;
  • ранній доступ

PayPal: нечувана щедрість

PayPal сьогодні — це американський холдинг, що пропонує міжнародну систему платежів, відому величезній кількості користувачів по всьому світу. Компанія набрала обертів дуже швидко саме завдяки системі винагород.

В якості бонусів було прийнято виплачувати живі гроші. Кожен, хто реєструвався в системі, отримував 20 доларів. Якщо ж користувач запрошував одного, то отримував ще 20 доларів. Можливість заробити реальні кошти привернула практично відразу увагу людей — мало, хто може відмовитися від такого пасивного доходу. Спільність замовників тільки в перший місяць зросла до 100 тис. Чоловік.

На програму винагород було витрачено рекордний бюджет - $ 60-70 млн. Ця сума істотно перевищує аналогічні вкладення інших відомих корпорацій, які взяли на озброєння приклад PayPal.

Реферальна програма PayPal вважається сьогодні однією з кращих саме завдяки щедрості організаторів. До речі, подібні реферальні програми — з можливістю заробити живі фінансові кошти — є і в українській бізнес-практиці. Хочете дізнатися про це докладніше? Читайте в наших наступних випусках.