Натхнення маркетолога: приклади блискучих кампаній в соцмережах

Натхнення маркетолога: приклади блискучих кампаній в соцмережах

19.04.2018

Просування бізнесу в соціальних мережах сьогодні невіддільна (частина/ознака) частина маркетингової стратегії для багатьох підприємств. Пропонуємо вам кілька неймовірно успішних прикладів, які можна взяти за основу або адаптувати.

Airbnb - #livethere

Airbnb допомагає здавати або шукати приватне житло для мандрівників. Онлайн-майданчик стала лідером, завдяки відмінному сервісу і чудовому маркетингу. Будь бренду є, чому повчитися. Один з прикладів – кампанія "Live there" ("Живи там"). В її основі маркетингове дослідження, проведене Airbnb. Воно виявило, що 86% користувачів Airbnb вдається саме до цієї платформи, оскільки хочуть відчути себе в кожному місті не мандрівниками, а місцевими жителями. При створенні рекламних роликів були залучені унікальні 3D-технології, які забезпечили чудовий візуальний ряд. Відео отримало 11 млн. переглядів у Facebook, 56 тис. відміток «мені подобається» 5200 коментарів.

Відеоролик «Не їдь туди. Живи там»

Також в рамках кампанії була залучена і соціальна мережа Instagram. Для публікацій Airbnb залучив як професійних фотографів, так і звичайних користувачів. Незвичайний підхід до дизайну та контенту, спілкування з аудиторій буквально «підірвали» соціальні мережі.

Один з прикладів постів в Instagram

BuzzFeed - Tasty

Новинна медіа-компанія BuzzFeed залучила величезну кількість користувачів соціальної мережі Facebook, завдяки відеоконтенту. Спеціально для цієї соцмережі були створені ролики, присвячені приготування різних страв. Проста концепція і чудовий результат. Практично кожен ролик мав кілька сотень мільйонів переглядів, мільйони лайків і репостов.

Відомо, що алгоритми Facebook «віддають перевагу» відеоконтенту при просуванні, і BuzzFeed скористалася цим як не можна краще.

Ролик, який набрав понад 202 млн. переглядів

Esurance - #esurancesweepstakes

Іноді прості ідеї – найефективніші. Саме такою можна назвати рекламну кампанію страхового гіганта Esurance. Під час футбольного суперкубка в 2016 році, бренд сфокусував свою увагу на соціальній мережі Twitter, розміщуючи спеціалізовані пости зі спортивними прогнозами, містять спеціальний хештег #esurancesweepstakes («Тоталізатор esurances»). Також можна було зробити свої прогнози й взяти участь у розіграші грошового призу.

Згідно з дослідженнями маркетингової фірми Amobee, хештег #esurancesweepstakes став найбільш обговорюваним хештегом під час ігор. На кожен пост посилалося близько 2,5 млн. користувачів. Для посилення ефекту, компанія запустила рекламу на телебаченні, у сюжеті якої задіяла героя Deadpool з коміксів Marvel Comics в озвучці Райана Рейнольдса.

Для кампанії #esurancesweepstakes залучили близько 20 осіб, включаючи співробітників Esurance. В їх завдання входило відповідати на питання, створювати контент, стежити за дотриманням законодавчих норм. Також були залучені співробітники рекламного агентства Leo Burnett, креативного агентства Heat і піар-фірми FleishmanHillard

Деякі аналітики вважають, що успіх кампанії принесла саме фінансова мотивація користувачів. Проте кінцева мета – посилити впізнаваність бренду і привернути загальну увагу – була виконана.

Кожен ретвіт може принести тобі $50 тис. Це багато

Excedrin - #DebateHeadache

Excedrin – відоме в США засіб від головного болю. Під час президентських виборів у США, бренд пустив у дію дебати кандидатів для своєї рекламної кампанії #DebateHeadache («Головний біль від дебатів»).

Посаду «головного болю під час дебатів висока. Будь готовий з Excedrin», розміщений у день фінальних дебатів, привернув загальну увагу. Хештег #DebateHeadache був використаний самостійно понад 100 тис. разів.

Можливість головного болю під час дебатів висока. Будь готовий з Excedrin Відмінний приклад правильного меседжу з хорошим почуттям гумору, розміщеного в правильний час.

General Electric - #CC9900 GEeks Go

Одна з найбільш вдалих кампаній General Electric збіглася за часом з Олімпійськими іграми в Ріо-де-Жанейро.

«Поки кращі світові атлети пробують свої сили в Ріо, GE дає можливість кращим програмістам у світі випробувати себе», - так починалися умови гри. Для участі у змаганні потрібно було розгадати загадки, які розміщуються в Twitter. Головним призом стали $10 000 і поїздка на конференцію GE в Сан-Франциско.

Ігровий елемент, прив'язка до Олімпійських ігор і грошову винагороду – залучили величезну кількість користувачів до каналу General Electric в Twitter.

Морочити голову над нашим завданням? Ось перша підказка