5 рішень для успішної презентації вашого продукту

5 рішень для успішної презентації вашого продукту

11.10.2018

Багато власників бізнесу важко швидко та однозначно відповісти на просте запитання: "Що ви пропонуєте?". Як правило, це пов'язано з великим обсягом завдань, які підприємці покладають на свої товари та послуги. Безумовно, це добре, якщо один продукт може замінити кілька інших. Але чи замислювалися ви, як піднести це навколишнім? Пропонуємо кілька відмінних порад, як зробити бездоганну презентацію ваших продуктів клієнтам і партнерам.

Чи знаєте ви про правило ліфта? Його головна ідея полягає в тому, що за 30-60 секунд потрібно зробити рекламне представлення товару, який встигне зацікавити співрозмовника. Спочатку може здатися, що цей спосіб – щось зі світу фантастики. Але повірте, трохи практики - і ваша презентація перевершить всі очікування. Шість кроків, описані нижче, допоможуть вам сформулювати бізнес-ідею найкращим чином!

1. Опишіть проблему

Зосередьтеся на створенні короткої, але добре структурованої бесіди. Вона повинна чітко повідомити про проблему, яку може вирішити бізнес. Це допоможе при спілкуванні з потенційними клієнтами, не знайомими з вашою діяльністю на належному рівні. До того ж жива розмова справить більш яскраве враження, ніж написаний текст на рекламному буклеті. 

Люди повинні зрозуміти, яку проблему вирішує продукт або послуга. І чим раніше розповісти їм про це, тим краще. Опишіть труднощі, з якою зіткнулися багато до появи певного товару. Можливо, ви самі опинилися в скрутній ситуації, а власний продукт допоміг успішно її вирішити. Наприклад, в найближчих районах не продають хлібобулочні вироби без глютену. Так вам прийшла грандіозна ідея – відкрити пекарню зі свіжою і здоровою продукцією.

2. Запропонуйте рішення

Заздалегідь подумайте і запишіть всі цілі власного бізнесу. Ви будете здивовані, як багато цінної інформації можна легко випустити з уваги, забувши повідати про неї широкої аудиторії.

Спробуйте почати презентацію з опису проблеми та її вирішення. Як продукт може поліпшити життя, заощадити час і підняти настрій? При описі враховуйте всі фактори, які зацікавлять цільову аудиторію. Такий підхід допоможе клієнтам усвідомити, чому їм варто вибрати вашу продукцію. 

3. Виділіть переваги

Перед покупкою товару або послуги практично кожен споживач бажає дізнатися про її особливості та детальні характеристики. Тим не менш вирішальним критерієм вибору завжди стають переваги. Вони дозволяють виділитися серед конкурентів і продати потрібний продукт.

Уявімо, що ви пропонуєте кухонну піч з високотемпературним режимом самоочищення. Що зацікавить покупця в першу чергу? Звичайно ж, прекрасна можливість заощадити час на очищенні виробу і витратити його на більш приємні та корисні заняття. 

Знайдіть щось особливе у власному бізнесі-те, чого немає і не буде в інших. Наприклад, ви були першим, хто відкрив кав'ярню у місті, коктейлі у вашому ресторані створені за секретним рецептом прабабусі, а дизайн сумки з нової колекції навіяний пам'ятною подією з власного життя.

4. Покажіть приклад

Погодьтеся, всі ми любимо красиві історії, в яких всі задоволені та щасливі. Пам'ятайте про це, коли робите презентацію своєї продукції, але в той самий час не перестарайтеся з прикрасою дійсності. Уникайте розмов тільки про особистий досвід, адже публіка завжди жадає чесної об'єктивної думки.

Щоб справити враження на співрозмовника, скажіть про те, як змінилася ситуація в кращу сторону від використання ваших продуктів. Це може звучати приблизно так: «Завдяки послузі швидкої онлайн-запису клієнти салону більше не стикаються з перевантаженої телефонною лінією і самі вибирають оптимальний час відвідувань». Таким чином, ви дасте слухачеві можливість самостійно оцінити користь пропонованих послуг і відразу залучити всі питання.

5. Практикуйтеся вголос

Не соромтеся розповідати про свою компанію друзям і рідним, відпрацьовуючи усну презентацію бізнесу. Нехай спочатку вона буде далеко не ідеальна, зате в ході практики ви зможете почути правдиві коментарі близьких людей і дізнатися, над чим ще варто попрацювати.

Також можна практикуватися самостійно. Наприклад, записати свою промову на диктофон, а потім прослухати, що вийшло. Це допоможе зрозуміти, з якою інтонацією і швидкістю краще говорити, як підібрати потрібні слова і, нарешті, вибрати оптимальний стиль спілкування з покупцями.

Не забудьте взяти до уваги питання клієнтів і постарайтеся відразу сформулювати короткі, але інформативні відповіді. Так, ви зможете не витрачати час на постійне повторення однієї інформації та зробите свою презентацію бізнесу універсальної.