5 золотих правил підвищення відгуку від рекламної кампанії

5 золотих правил підвищення відгуку від рекламної кампанії

16.04.2019

Рекламна кампанія, націлена на прямий відгук — це відмінна ідея. Доставлення подарунків і сувенірів із закликом що-небудь купити, кудись прийти або скористатися якимось пропозицією прекрасно працює. Результат легко відстежити, є можливість отримати кількісні дані та проаналізувати підсумки. При цьому така реклама дуже доступна і вибудовує міцний взаємозв'язок між вкладеними грошима і повернутими інвестиціями. Але, як в будь-якої маркетингової стратегії, прямий відгук має свої правила. Якщо їх порушити, ефективність знизиться або взагалі буде відсутній.

Правило перше: завжди повинно бути пропозиція

Прямий маркетинг націлений на невідкладний результат. Це не та стратегія, яка спрямована на довгострокову перспективу, скажімо, вибудовування впізнаваності бренду. Відповідно, важливе завдання помістити в рекламі конкретна пропозиція, на яку споживач відповість. При цьому пропозиція потрібно озвучити прямо. Ніяких натяків.

Правило друге: жорсткий дедлайн

У вас не просто на меті стимулювати людей відповісти на пропозицію. Ваша мета в тому, щоб вони відповіли прямо зараз. Чи не завтра і не в наступному місяці. Необхідно впливати на емоції та робити це в експресивній манері. Ваш продукт випущений в лімітованої версії або пропозицію закінчується після вихідних? Обов'язково повідомте про це читачеві. Примусьте його відчути, що він пропускає щось важливе, якщо не прийде до вас.

Правило третє: заклик до дії

Повідомити про пропозицію та обмежити його терміни — це ще не вся робота. Потрібні чіткі інструкції, що конкретно ви очікуєте від респондента. Зателефонувати та забронювати столик, принести купон або підписатися на сторінку в Facebook? Що б це не було, не забудьте вказати.

Правило четверте: правильний контент і дизайн

Іміджева реклама і реклама з прямим відгуком відрізняються не тільки по суті, але і зовні. Рекламуючи бренд можна бути максимально креативним, авангардним. А якщо ж потрібен швидкий результат, то подбайте про максимальну кількість копій, яскравих і помітних. Людина, що кричить дизайн буде цілком доречний. Щоб привернути увагу, гарні всі засоби.

Втім, не все так просто. Потрібен не тільки дизайн, але і грамотний контент. Щоб його створити, необхідно знати аудиторію, її проблеми та розповісти, як ваше рішення може допомогти. Чи не фокусується на властивостях продукту або послуги. Зробіть акцент на перевагах і вигодах. Якщо дозволяє бюджет, запросіть професійного копірайтера. Він зможе лаконічно і доступно написати про головне. І результат обов'язково окупить інвестиції.

Правило п'яте: аналізуйте результати

Зараз доступні фантастичні технології, що дозволяють вести облік результативності. Скажімо, спеціальні адреси URL або QR-коди. Пускайте в дію що-небудь, що збирає дані та інформує про те, яку пропозицію або який канал спрацювали найбільш ефективно.

І наостанок ще кілька корисних порад, які можуть підвищити ефективність реклами:

- постійно аналізуйте результати та перерозподіляйте бюджети на ті канали, які приносять більше прибутку. Навіть якщо особисто вам якийсь буклет здавався більш красивим і правильним, але він не спрацював, припиніть його використовувати;

- об'єднуйте роботу маркетингової команди та продавців. Продавці краще знають потреби споживачів, а маркетологи — закони ринку і реклами;

- якщо не до кінця в чомусь впевнені, спробуйте вдатися до послуг рекламного агентства. Можливо професійні консультації зможуть допомогти краще зорієнтуватися;

- не економте на якісному друку. Навіть якщо реклама будується на найдешевших друкованих виробах начебто флаєрів, вони все одно повинні виглядати привабливо. Неякісна продукція, скажімо, на просвечивающейся папері або розтікається фарбою завдасть непоправної шкоди іміджу вашої компанії.

Отже, для успіху рекламної кампанії, спрямованої на швидкий відгук необхідно мати хорошу пропозицію, грамотно про нього повідомити, використовуючи якісну друковану продукцію. І результат не змусить себе чекати.