Друкарський директ-мейл: актуально і важливо

Друкарський директ-мейл: актуально і важливо

15.05.2018

У покупців сьогодні майже безмежні можливості для занять шопінгом. Як результат – багатьом компаніям потрібно трудиться ще сильніше, щоб привернути до себе користувачів. За результатами опитувань, близько 80% фахівців виділяють лояльність клієнтів як основний пріоритет маркетингової політики. Пропонуємо кілька опцій, які допоможуть посилити лояльність за допомогою директ-мейла.

Для чого потрібні програми лояльності?

Програми лояльності десятиліттями використовуються різними брендами для побудови та зміцнення відносин із замовниками. Наприклад, у 2017 році 57% брендів відзначили, що збираються збільшити бюджети, пов'язані з цим напрямком. І справа не тільки в залученні покупців різними знижками. Програми лояльності дають можливість зібрати важливу інформацію про клієнтів, вивчити та проаналізувати їх купівельні звички, а потім використовувати ці дані для персоналізації маркетингу та розробки комунікаційних стратегій.

Чому директ-мейл?

Як показало дослідження Data & Marketing Association, директ-мейл викликає найкращий відгук, у порівнянні з іншими каналами комунікації, включаючи розсилки електронною поштою, онлайн-рекламу, сплачені пошукові сервіси та соціальні медіа. 

Компанія CrowdTwist провела опитування і з'ясувала, що тільки 17% респондентів використовує мультиканальный підхід при формуванні програм лояльності. Але 88% з них вважає такий підхід дуже успішним.

Таким чином, прямі поштові розсилки залишаються важливою і релевантною частиною маркетингової політики нарівні з цифровими ресурсами. І ось кілька причин, чому:

  • директ-мейл менш нав'язливий, ніж смс-розсилки або дзвінки телефоном. Ви ніколи не зустрінете користувача зненацька і не викличете цим його роздратування;
  • поштова розсилка не потрапляє в спам. Хоча і не завжди відкривається – тому ваше завдання зробити її максимально привабливою зовні;
  • паперові пропозиції, буклети або брошури більш зручні для використання і довше залишаються в руках. Також вони викликають більше довіри, особливо якщо це стосується преміальних товарів або сервісів;
  • ще одна перевага друкованої продукції в конверті – вона швидше потрапить в руки керівника або топ-менеджера, якщо вказати це на конверті. Дістатися до особистого електронна адреса складніше.

Як підвищити ефективність

При запуску нової програми лояльності варто продумати кілька важливих складових:

  • визначте кінцеві цілі – чого саме ваша компанія збирається досягти – збільшити кількість покупців, суму доходу, залучити нових клієнтів і утримати старих;
  • порахуйте бюджет, який ви готові витратити. Це вплине на вибір каналів, які будуть залучені;
  • сегментируйте клієнтську базу, щоб персоналізувати звернення. Наприклад, виділіть частих і рідкісних відвідувачів – пропозиції для них будуть розрізнятися;
  • пустіть у дію нестандартний підхід. Скажімо, перед святами можна не просто відправити листівку клієнтам, а замовити в друкарні вітальний буклет і упакувати його в надрукований спеціально для цієї події конверт. Таким чином, ваше відправлення буде виділятися і за кольором, і за обсягом із загальної маси відправлень. Це збільшить шанси на те, що конверт відкриють і запам'ятають.
  • цікава пропозиція. Вкладення повинно зацікавити потенційного користувача. У нього повинен з'явитися стимул прийти. Один з ефективних прикладів, який використовується і в Україні, - спеціальні дисконтні пропозиції різним покупцям, в залежності від купівельних звичок. Підвищити лояльність може і вкладений у конверт незвичайний сувенір;
  • оригінальні поліграфічні технології. Сучасне друкарське устаткування дозволяє створювати справжні шедеври. Поцікавтеся в друкарні усіма можливостями. Особливо це стосується післядрукарської обробки. Брошури з незвичайним висіканням або буклети з лакованим рельєфом будуть виглядати дуже вигідно і викликати асоціацію з якісними продуктами або послугами. 

Отже, прямі поштові розсилки – не йдуть з поля зору маркетологів. Вони як і раніше дозволяють залучити клієнтів до вас. Однак конкуренція вимагає того, щоб ваше відправлення виділялося. Для цього воно має бути цікавим, цікавим і красиво видрукуваний...