Персоналізований маркетинг: знати про клієнта все

Персоналізований маркетинг: знати про клієнта все

24.07.2019

А ви знали, що 77% людей вибере, порекомендує і заплатить більше тим брендам, які забезпечують персоналізований підхід до клієнтів (дані компанії Forrester)? Коли клієнти взаємодіють з вашим бізнесом, вони хочуть, щоб пропозиція максимально було адаптовано під їхні потреби.

Для чого це потрібно

В першу чергу, люди цінують особисте «знайомство». Згідно з опитуванням Accenture, 75% користувачів, які купують товари в роздрібних мережах, хочуть, щоб продавець знав їх на ім'я, давав рекомендації виходячи з попередніх замовлень, знав постійні переваги. Покупці швидше приходять в магазини, де їх цінують і допомагають задовольнити потреби кожного.

Крім того, персоналізація впливає на сприйняття бренду. Відносини багато в чому залежать від емоцій, які відчувають клієнти. Приємний досвід підвищує настрій, а з ним — і лояльність до бренду. І навпаки — відсутність індивідуального підходу засмучує істотну частину аудиторії.

Наприклад, згідно з інформацією Infosys, 74% користувачів дратує відсутність персоналізації на веб-сайтах. При цьому 63% (Rapt Media) налаштовані позитивно в відношення бренду, який пропонує цінну, цікаву і релевантну інформацію.

У свою чергу, позитивний настрій позначається і на підвищенні продажів. Люди більш охоче приходять в магазин і набувають там, де їх розрізняють.

Заволодійте даними

Щоб запропонувати клієнту щось унікальне, сьогодні недостатньо знати тільки демографічні дані — стать, вік або рід занять. Зрозуміти, що впливає на купівельні рішення можна, якщо «копати» набагато глибше. Бажано, знати, чим ваша аудиторія займається у вільний час, які у неї інтереси та думку з різних питань. Так ви зможете швидше залучити людей, посилити ефективність маркетингових інструментів, підготувати найкращу пропозицію.

Отримати інформацію, яка допоможе краще зрозуміти потреби клієнтів складно, але можливо, якщо використовувати сучасні засоби комунікації.

    • Опитування

Розсилка анкет по електронній і звичайній пошті, а також поширення їх безпосередньо в вашому закладі або людних місцях (фоє готелів, наприклад) дає можливість отримати цінні відомості про людей, в яких ви зацікавлені. До слова, люди охоче діляться своїми даними, бажаючи отримати персоналізовану пропозицію. Згідно з опитуванням Magnetic / MyBuys, близько 60% готові надати практично всю запитувану інформацію.

    • Google Analytics і Інтернет-серфінг

Дані Google Analytics Interests і Demographics дозволяють дізнатися про вік людей, їх поле та інтересах. Цю інформацію можна комбінувати з тієї, що є у вашому розпорядженні, щоб ще краще розуміти публіку, що прийшла до вас.

    • Соціальні мережі

Взаємодія з користувачами соціальних мереж дуже допомагає не тільки зблизитися з клієнтами, а й дізнатися їхнє ставлення до вашого бренду або асортименту. Обов'язково звертайте увагу на згадки про вашу компанію і реагуйте на них максимально оперативно.

Як це використовувати

Аналіз отриманих даних допоможе ефективно вибудувати маркетингову політику. З такими відомостями можна легко сегментувати аудиторію, більш прицільно створювати рекламні меседжі.

Скажімо, цифровий друк сьогодні дозволяє створювати унікальні відбитки з відмінними текстами, зображеннями або патерн в рамках одного тиражу. Таким чином, можна підготувати окреме звернення до кожного користувача в буквальному сенсі цього слова. І відправити його поштою разом з індивідуально підібраними брендованими сувенірами

Вибір каналів комунікації, різні реферальні програми також багато в чому будуть залежати від інтересів потенційних та чинних замовників.

Крім усього, глибоке розуміння аудиторії дозволяє й адаптувати кінцевий продукт / або послугу, зробити їх максимально привабливими в очах клієнтів.

Отже, індивідуальний підхід — ключ до успіху в багатьох сферах бізнесу. Максимальна кількість інформації про клієнта допомагає зрозуміти його потреби та запропонувати те, що дійсно необхідно. Як результат — лояльність замовників, зростання продажів і прибутку.