Чому клієнти ігнорують ваш бренд

Чому клієнти ігнорують ваш бренд

29.03.2018

У вас є маленький бізнес. Ви пропонуєте якийсь продукт чи послугу, які здаються вам ідеальними, і ви готові поділитися цим з усім світом. З великою ймовірністю на своєму сайті ви розмістите будь-яке з цих речень: «Ми кращі в своєму класі», «У нас багаторічний досвід», «Ми не заспокоїмося, поки не зробимо свою роботу». І це цілком може бути правдою і тією самою причиною, по якій клієнти повинні прийти саме до вас. Але клієнти проходять повз...

Чому так відбувається?

На жаль, коли бізнес сконцентрований тільки на аспекті «Ми», потенційний клієнт залишається наодинці зі своєю проблемою. Йому належить самому зрозуміти, в чому вона полягає, і як її вирішити. Холодна правда в тому, що нікому немає діла до вас і ваших продуктів. Замовників хвилюють їх потреби та той, хто пообіцяє їх задовольнити.

Компанія, яка найкращим чином артикулює проблеми клієнта і покаже, як їх вирішити, виграє, навіть якщо її пропозицію не найкраще в галузі. 

Інтереси клієнта – пріоритет номер один

Отже, перше, що потрібно зробити – це зрозуміти, хто є ідеальним клієнтом. Хто той самий людина, до якої ви хочете достукатися, що йому потрібно і чого він хоче. Далі потрібно визначити, наскільки ваші послуги або продукція можуть йому допомогти. 

Ідеальний спосіб виявити це – провести опитування або анкетування. Серед найбільш важливих питань, які потрібно задати такі:

  1. Що є найбільш важким у вашому бізнесі?
  2. Чому важливо саме зараз знайти рішення?
  3. Скільки часу ви вже намагаєтеся вирішити цю проблему?
  4. Що створює перешкоди на шляху до її вирішення?

Також бажано провести пошук за галузевими форумами, це дасть можливість дізнатися про реальні проблеми та можливі шляхи вирішення, які пропонують конкуренти.

Уявіть, наприклад, що ви продаєте маркетингові консультації. Ваш потенційний клієнт навряд чи прокидається вранці з думкою, що йому потрібна консультація. Однак він напевно замислюється, чому втрачає клієнтів і як утримати прибуток. Натякніть йому про можливі проблеми, підкажіть деякі шляхи вирішення. Концентруйтеся саме на цьому, розробляючи рекламну продукцію і створюючи контент для сайту або постів у соціальних мережах. Пам'ятайте, що у вас є всього п'ять секунд, щоб привернути чиюсь увагу. Якщо ваш меседж не «зачепив», дорогоцінний час буде втрачено. Ось чому варто відштовхуватися саме від списку їх проблем. 

Інтереси клієнта мають бути пріоритетом не тільки при створенні реклами, але і при побудові клієнтського сервісу. Кінцевим результатом спілкування з клієнтом (продажу послуги або продукту) повинна бути його задоволеність. Тільки це посилює лояльність і поступово підвищує впізнаваність торгової марки. Згідно з опитуваннями, 80% американських користувачів готові переплачувати за уважне ставлення та приємний сервіс.

Олюднений бізнес

Як вже говорилося, для успіху бізнесу важливо захищати інтереси клієнта. Також необхідно змусити клієнта повірити в те, що його інтереси дійсно для вас важливі. Особливо, якщо мова йде про роботу з прямими замовниками, сегменті В2С. 

Знайдіть серед співробітників людини, який дійсно захоплений вашою продукцією/сервісами, дозвольте йому управляти комунікаціями з замовниками або займатися просуванням. Як варіант – він може вести власний блог, проводити семінари або вебінари. У кінцевому рахунку, бренд буде асоціюватися з певною людиною, захопленими вашими ідеями.

Соціальні мережі

Сучасний і майже ідеальний спосіб бути почутим і поміченим. Однак важливо ретельно підійти до контенту і не переборщити з рекламою. Додайте цікавою для потенційних замовників інформації, постарайтеся їх здивувати ті вразити. 

До речі, корисна інформація повинна бути присутнім не тільки в соціальних мережах. Проявити турботу про клієнтів можна і при розробці сайту, не забуваючи при цьому і про мобільної версії. Так, за дослідженнями Google, 48% користувачів смартфонів швидше придбають девайс у компанії, яка представить зручні відеоінструкції. 

Персоналізоване звернення

За дослідженнями Emarketer, 70% американських рітейлерів у 2017 році зробили акцент на персоналізації. Вона може приймати різні форми – індивідуальне привітання електронною поштою з днем народження, спеціальні знижки, спеціалізований direct-mail, унікальна упаковка для товарів. Сучасні методи цифрового друку дозволяють наносити на будь-яку продукцію змінні дані – імена, штрих-коди, рендомизированные зображення, фотографії. Все це по-справжньому чіпляє користувача.

Отже, по-справжньому чути свого клієнта, розуміти його проблеми та шукати способи їх вирішення – шлях до диференціації бренду. Це повинно стати основним акцентом всієї маркетингової кампанії в цілому та комунікації з замовниками зокрема. Тоді вам вдасться сформувати лояльність і викликати довіру, ваші продукти не залишаться без уваги.