Поштові розсилки: особисте звернення — ідеальний варіант

Поштові розсилки: особисте звернення — ідеальний варіант

29.05.2019

Люди отримують велику кількість рекламної продукції поштою кожен день. Як зробити так, щоб ваше повідомлення виділилося, стимулювало користувача відкрити конверт і почати взаємодією з вашим брендом? Один з варіантів відповіді — персоналізація. Персоналізовані листи забезпечують кращу конверсію, призводять до нових лідам і клієнтам. Знеособлені — викидаються набагато частіше.

Чому особисте звернення важливо?

Поштові розсилки — прекрасний канал прямої комунікації з цільовою аудиторією. Але підготувати яскраву продукцію і відправити її — це лише півсправи. Необхідно, щоб повідомлення було прочитано, і індивідуальне звернення може в цьому допомогти, воно сприяє кращому залученню читача.

Якщо коротко підсумувати, персоналізовані листи мають такі переваги:

  • велика ймовірність, що лист відкриють;
  • адаптація повідомлення під користувача;
  • краща ефективність реклами;
  • збільшення продажів.

Звідки брати інформацію

Отже, персоналізовані розсилки краще, ніж звичайні. Причому чим більше вам відомо про користувача, тим ефективніше може бути звернення. Але де брати необхідну інформацію?

Для початку обробіть ті дані, які вже є. Можливо, у вас є e-mail передплатники або власники дисконтних карт, які надавали якусь інформацію.

Найпростіший спосіб дізнатися про інших клієнтів — попросити заповнити анкету. Ніхто не розповість про себе краще, ніж самі користувачі. Однак не варто перевантажувати їх занадто великою кількістю глибоких питань — це може дратувати чи навіть лякати.

А ось прості питання про інтереси та вподобання сприятимуть формуванню лояльності — адже замовникам приємно, що їхня думка враховується.

Запитайте в анкеті не тільки ім'я та адресу. Уточніть, в яких послугах зацікавлені клієнти і яку частину бюджету вони були б готові витратити на якісь новинки. Також варто з'ясувати, який тип контенту може бути цікавий, якщо плануються регулярні розсилки.

Анкети можуть поширюватися поштою, в електронному вигляді. Можна додати посилання на сайт і сторінку в соціальних мережах. Можна запропонувати який-небудь бонус або заохочення того, хто заповнить. Наприклад, пообіцяти чашечку кави в вашому закладі — так ви ще й зможете залучити клієнта в особистий діалог.

Проаналізуйте відгук. Постарайтеся зрозуміти, на який тип листів і які вкладення — інформаційні газети з оглядами трендів, флаєри зі знижками, продуктові каталоги — найкраще реагує та чи інша частина аудиторії. Це дозволить сегментувати розсилки, зробивши їх більш індивідуалізованими.

Практична реалізація

Зібравши базу даних про клієнтів, знаючи їхні імена, стать, можливо, рід діяльності або інші корисні відомості, легко підготувати цікаву розсилку.

В першу чергу, можна передбачити різні варіанти дизайну, скажімо, для читачів різного віку.

Сучасна цифровий друк уможливлює персоналізацію кожного конкретного відбитка, яким би не був тираж. Це дозволяє нанести звернення на ім'я, додати різні зображення, створити індивідуальні пропозиції.

Крім безпосередньо маркетингових розсилок, варто запланувати посилання вдячних і вітальних листів, скажімо, до днів народжень, Дню матері та інших подій в житті користувачів, про які ви можете знати. Передбачте вкладення невеликих брендованих сувенірів з урахуванням інтересів, про які відомо. Увага до дрібниць дуже приваблює, підсилює лояльність до бренду.

Отже, персоналізовані листи більш результативні. Конверти з особистим зверненням цікавіше відкривати, більше шансів, що ваш меседж прочитають і запам'ятають. Крім безпосередньо звернення, індивідуалізація передбачає гнучкий підхід до дизайну, наповнення, часу посилань. Все це дуже важлива складова успішної маркетингової стратегії.