Правильна комунікація з дизайнером-фрілансером

Правильна комунікація з дизайнером-фрілансером

08.11.2019

Залучаючи стороннього дизайнера (втім, як і будь-якого іншого фрілансера) важливо правильно вибудувати комунікацію. Будь-які непорозуміння можуть загрожувати додатковими витратами на перероблення та зривом термінів здачі проєкту.

Спілкування має бути регулярним, коректним і гранично точним у своїх формулюваннях. На жаль, фрілансери часто ведуть роботу над декількома проєктами одночасно, тому важливо залишати після кожної зустрічі короткі вижимки підсумків спілкування, це послужить шпаргалкою для дизайнера, коли він повернеться до вашої задачі.

Розглянемо основні методи ефективної роботи з дизайнерами-фрілансерами для найкращих результатів співпраці.

Встановіть основний метод зв'язку з дизайнером

Приступаючи до співпраці, домовтеся з дизайнером основного методу зв'язку і годинах, коли він доступний. Будь форс-мажор має обговорюватися заздалегідь.

Найкращим каналом зв'язку зазвичай служить відеоконференція або аудіозв'язок. Живе спілкування — це швидше та ефективніше, ніж месенджери та електронна пошта, на які дизайнер може відреагувати, коли йому зручно, а не вам.

Виберіть систему постановки та виконання завдань

Варто також заздалегідь обумовити й систему постановки завдань: будь то файл Excel в хмарі або спеціально розроблене для цього ПО. Головне, щоб всі завдання і редагування фіксувалися в одному місці, а не розкидалися по різних файлах або листів. Це позбавить людину від необхідності тривалого пошуку і, як наслідок, усуне різночитання.

Зберігайте історію

Дизайнер-фрилансер теж жива людина, і у нього в житті може відбуватися багато різних речей, які можуть повністю вибити деталі вашого замовлення з його голови. Що б уникнути цього, в системі постановки завдань необхідно фіксувати всі зміни, що вносяться по ходу виконання проєкту.

Уникайте професійного жаргону

Дизайнер не зобов'язаний знати про внутрішню кухню вашого бізнесу, більш того одні й ті ж слова в різних галузях виробництва і послуг можуть означати абсолютно різні речі. Не потрібно витрачати час і сили на пояснення співробітникові вашого професійного словника, просто переведіть ваш сленг загальнозрозумілою. Так ви обоє не будете відчувати себе нерозумно.

Проводьте регулярні зустрічі

Спочатку роботи з фрілансером варто обумовити проведення регулярних нарад, їх графік і тривалість. Частота зустрічей може варіюватися в залежності від тривалості проєкту, складності завдань, кількості неврахованих моментів в технічному завданні.

Зустрічі можуть проводитися як особисто, так і по відеоконференції. Вигода в тому, що дизайнер перед зустріччю обов'язково підготується, продемонструє останні напрацювання, ви зможете обговорити зміни й правки та спільно виробити розв'язання проблем що з'являється.

Наближається зустріч підстьобує фрілансера займатися вашим завданням щоб видати який-небудь проміжний результат. Нарада — це маленький дедлайн.

Розкажіть про свій бізнес

Дизайнер повинен розуміти, на яку цільову аудиторію спрямований ваш проєкту. Для цього варто розповісти, хоча б у загальних рисах, чим саме займається ваша фірма, як проводиться ваш продукт або послуга, чим ви відрізняєтеся від конкурентів.

Звичайно ви можете задати колірну гамму, стиль зображень та інше, нічого не пояснюючи співробітнику, але краще довіритися думку професіонала, адже саме за цим ви його і наймаєте.

Використовуйте візуальну інформацію

У вербальному спілкуванні не завжди співрозмовники можуть повністю зрозуміти один одного. Набагато ефективніше використовувати зразки, графіки, діаграми. Наприклад, не намагайтеся пояснити дизайнеру що таке папір з фактурою білого дерева. Набагато простіше показати зразок.

Отже, грамотне спілкування з віддаленим фрілансером — найважливіша складова успіху. Необхідно чітко розуміти, що всі учасники процесу розуміють завдання однаково. Регулярні зустрічі та фіксація їх результатів можуть уникнути непорозумінь, сприятимуть ефективності та гарантують своєчасний і якісний результат.