Будь-який успішний власник бізнесу розуміє важливість постійного потоку нових клієнтів. Це робить щойно прийшовших по реферальним посиланнях клієнтів надзвичайно цінними. Такі клієнти вимагають менших ресурсів і більш лояльні до бренду, ніж прийшедших «з вулиці». Але як стимулювати нинішніх клієнтів рекомендувати вашу компанію інших? Пропонуємо кілька підказок і ефективних прийомів.
Пропонуйте товари та послуги тільки високої якості
Перед тим, як створити реферальну програму, важливо переконатися, що ваші продукти та послуги досить високої якості, і ваші клієнти захочуть рекомендувати їх іншим споживачам.
Задоволені клієнти з більшою ймовірністю будуть посилатися вас. В іншому випадку, реферальная програма просто не дасть бажаних результатів.
Рекламуйте реферальну програму по всіх можливих каналах комунікації
Щоб ваша реферальна програма працювала, необхідно, щоб всі клієнти знали про її існування і могли легко прийняти участь. Рекламуйте її по декількох каналах, починаючи з вашого сайту і блогу. Створюйте банери, використовуйте соціальні мережі, включайте нагадування в рахунку і квитанції: нехай замовники постійно пам'ятають, що можуть заощадити на майбутніх покупках, запросивши друзів і родичів. Також можна додати відповідний меседж в шаблон всіх електронних листів.
Прямі поштові розсилки — ще один прекрасний спосіб заохотити клієнтів, які приведуть до вас інших. Розсилайте флаєри або листівки з індивідуалізованими кодами.
Реферальна програма повинна бути простою і зрозумілою
Ніхто не хоче розбиратися в хитросплетіннях правил і умов участі, тому необхідно спростити правила. Залучення нових клієнтів повинно бути максимально зручним. Наприклад, надайте клієнту готове реферальне посилання і розмістіть поруч кнопку скопіювати. Або надішліть іменний купон, який можна вручити комусь іншому.
Постійний контроль і вдосконалення
Не залишайте реферальну програму без уваги. Вивчіть, які саме прийоми приносять більший відгук, і сфокусуйтеся на них. Проаналізуйте, чи є нагорода за залучення достатньої. Можливо, варто її трохи збільшити чи видозмінити.
Конкурси та ігри
Ігрова форма і змагальний елемент допомагають за короткий термін істотно наростити реферальну базу. Запропонуйте клієнтам хороші призи, обмежте проміжок часу і придумайте цікаві умови. Потік нових замовників буде забезпечений.
Можливі бонуси
Важливий фактор успіху реферальних програм — бонус, який буде стимулювати клієнта покликати до вас когось ще, а також бонус, який приверне нового клієнта зробити покупку. Не всім потрібен саме такий приз, який ви пропонуєте. Ідеальне рішення — надати вибір. Які можуть бути варіанти:
• Знижки або гроші. Найчастіше один з найбільш ефективних методів заохочення. Набагато краще, якщо таку нагороду отримують обидва учасники — і той, хто запросив, і той, кого запросили. Якщо ваш товар не є предметом першої необхідності та потрібен клієнту час від часу, варто подумати про повернення клієнту який-небудь частини грошей, витрачених його рефералом;
• Внутрішня валюта. Досить вигідно пропонувати бонуси у вигляді внутрішньої валюти. Так ви зберігаєте гроші у своїй системі. Такий варіант добре підходить для продуктів, які часто використовуються — щодня або щотижня;
• Брендовані товари. Пропонувати веселі фірмові подарунки — футболки, кружки, сумки та інші речі — це здорово, тому що це також і реклама для вашого бізнесу. Однак важливо переконатися, що ви даруєте якісні сувеніри, які дійсно потрібні людям, інакше вони не стануть стимулом для залучення рефералів;
• Подарункові карти в ваше або інший заклад добре працюють, особливо для невеликого локального бізнесу. Кооперація із суміжниками допомагає в просуванні.
Отже, при створенні реферальних програми вкрай важливо врахувати зручність користувачів і пропонувати дійсно цінне заохочення. Тоді вона стане відмінним способом притягнути нових клієнтів і посилити лояльність до бренду.