Реклама в роздрібному магазині: ключі до ефективності

Реклама в роздрібному магазині: ключі до ефективності

22.11.2019

Багато роздрібні магазини зосереджують маркетингові зусилля на залучення нових клієнтів. Тим часом, відповідно до даних Chartered Institute of Marketing, витрати на збільшення числа клієнтів в 4-10 разів перевищують витрати на утримання вже наявних замовників. Тому набагато ефективніше стимулювати клієнтів купувати більше і частіше. І для цього необхідно оптимізувати рекламу в магазині.

Переваги реклами в магазині

Згідно з опитуванням High Yield Insights, в якому взяли участь 3000 покупців, реклама досить сильно впливає на споживачів. Необхідно взяти до уваги таку статистику:

  • 82% рішень про покупку приймаються в магазині;
  • 62% покупців роблять імпульсивні покупки;
  • 16% цих імпульсивних покупок обумовлені рекламою в магазині.

Чому рекламні акції настільки ефективні й стимулюють купувати те, що з самого початку не планувалося? Тому що в магазині покупці налаштовані на отримання повідомлень. А суть будь-якої хорошої реклами — донести правильний меседж перед правильною аудиторією в правильний час. І саме це і відбувається з рекламою в місцях продажів.

Крім впливу на імпульсні покупки, реклама в магазинах може бути націлена на:

  • підтримку перехресних акцій;
  • розпродажі;
  • просування програм лояльності;
  • знайомство з асортиментом

Захоплива пропозиція

Отже, реклама в магазині має безліч переваг. При цьому вона може бути досить різноманітною. Можна експериментувати з різними стилями, головне розуміти цільову аудиторію і створювати повідомлення, що відповідатимуть їхнім потребам.

  • Відмінний варіант — створити щось на зразок квесту або подорожі по магазину. Розробіть серію банерів або покажчиків, що направляють клієнтів до наступної точки.
  • Тематична реклама актуальна в багатьох випадках. Вона може бути присвячена до якогось сезону або свята. Також можна розробити й тематичні акції, які виділять певні відділи магазину.
  • Демонстрації живого продукту. Чи знаєте ви, чому Youtube є одним з найпопулярніших соціальних каналів на планеті? Тому що люди люблять дивитися і вчитися. Якщо простір дозволяє, розгляньте можливість живої демонстрації, яка дозволить клієнтам ознайомитися з вашими продуктами з перших рук.
  • Інтерактивність. Статичні рекламні банери втрачають популярність. Якщо бюджет дозволяє, доповніть їх цифровими вивісками та транслюйте мультимедійні рекламні ролики. Наступний щабель — залучити інтерактивні екрани, які дозволять клієнтам вибирати та контролювати, який контент вони переглядають.

Ідеальне місце

Розміщуючи рекламу в магазині, необхідно подбати про максимальне охоплення. Важливо зробити так, щоб її побачили та розглянули всі відвідувачі:

  • Додайте рекламні банери на стінах і стелі, незайвими будуть і рекламні зображення з покажчиками на підлозі.
  • Кошик для покупок — займає центральне місце в рекламних активностях. Вона знаходиться перед очима ваших клієнтів чимало часу, тому використовуйте її як ефективний рекламний носій.
  • Також покупці досить багато часу проводять біля каси та відділів, де збирається чергу, — продумайте оригінальні варіанти розміщення в цих місцях.
  • Красиво оформлені вітрини та окремі рекламні стійки — ще один спосіб привернути увагу до конкретних позицій товару.

Отже, різні варіанти реклами в магазині можуть зіграти істотну роль у збільшенні продажів. Красиво оформлене просте і зрозуміле повідомлення, донесене до сприйнятливої аудиторії у відповідний момент, стане прекрасним тригером для купівельних рішень.