7 підказок, як підвищити лояльність клієнта

7 підказок, як підвищити лояльність клієнта

05.08.2019

Згідно з дослідженням компанії Our Social Times, 70% компаній вважає, що утримувати чинних клієнтів набагато дешевше, ніж купувати. Фокус на лояльності допоможе скоротити рекламні витрати та при цьому підвищити прибутковість бізнесу. Як її завоювати — читайте в нашому матеріалі.

    1. Акцент на клієнтському сервісі

Якщо хочете отримати лояльних клієнтів, зробіть все можливе, щоб сервіс був на вищому рівні. Більшість людей готові витратити більше грошей, якщо впевнені, що їх якісно обслужать. Ця рекомендація, здавалося б, лежить на поверхні, однак варто упевнитися, що взаємодія замовників і вашої компанії насправді позитивна.

У сучасному цифровому світі, багато клієнтів використовують соціальні мережі, щоб поділитися думкою, поставити питання, зв'язатися безпосередньо з компаніями. Дуже важливо оперативно реагувати на запити й спільно працювати над пошуком рішень при будь-яких утворюваних ситуаціях. Залишайтеся уважними до своїх клієнтів — це суттєвий крок у завоюванні лояльності.

    2. Консалтинг

Чи не концентруйтеся тільки на факті продажу. Варто зробити акцент на тому, щоб надати чинним та потенційним клієнтам корисну інформацію, яка допоможе досягти цілей. І коли люди будуть готові прийняти купівельне рішення, вони з більшою ймовірністю віддадуть перевагу саме вашому бренду. Робота над лояльністю — тривалий процес, але це того варто.

    3. Нагадуйте про себе

Розсилки електронною поштою — прекрасний спосіб підтримувати комунікацію. Ще краще віддати перевагу регулярним друкованим поштовим розсилкам. Ви можете ділитися цікавими даними, розповідати про новинки, запрошувати ділитися досвідом і залишати відгуки.

Також можна розсилати купони або спеціальні пропозиції, щоб стимулювати повторні продажі.

    4. Персоналізований маркетинг

Згідно з даними Campaign Monitor, 74% маркетологів впевнене в тому, що персоналізація покращує залучення клієнтів. А чим більше клієнти залучені, тим більша ймовірність того, що вони будуть залишатися лояльними.

Персоналізувати маркетинг не так складно. Почніть зі звернення до постійних замовників на ім'я безпосередньо в вашому закладі. Використовуйте наявну у вас інформацію для персонального звернення до електронних або друкованих розсилках.

Наступним кроком може стати збір докладних відомостей на основі анкетування та аналізу купівельних звичок, складання індивідуальних пропозицій, запуск реферально] програми.

    5. Спростіть процес покупки

Якщо хочете, щоб більше клієнтів до вас поверталося, зробіть співпрацю максимально простою. Наприклад, зверніть увагу на електронну комерцію — для багатьох зручний онлайн-майданчик грає вирішальну роль при виборі продукту або послуги. Реєстрація на цьому майданчику повинна бути зручною і швидкою. Надайте якомога більше інформації про ваші продукти, дайте вибір форм доставляння та оплати.

    6. Створіть програму лояльності

Різні знижки та бонуси при повторних покупках — прекрасний стимулятор, який підходить практично для будь-якого бізнесу. Однак не варто прив'язуватися до дисконтних карток — носити їх собою не завжди зручно. Залучайте якийсь інший метод, наприклад, програму на смартфоні.

Також в програму лояльності можна впровадити ігрову складову, елемент змагання з можливістю виграти приз. Будьте оригінальними — це приваблює.

    7. Просіть про відгуки

Відгуки на сайті та в соціальних мережах дуже важливі, коли клієнт вибирає товар або послугу. Тому необхідно зробити все можливе, щоб роздобути максимальну кількість позитивних відгуків. Наприклад, пропонуйте якийсь бонус або винагороду, щоб стимулювати людей ділитися своєю думкою.

Отже, необхідно постаратися максимально взаємодіяти з замовниками, надавати якісний сервіс, прислухатися до їхньої думки, дякувати за лояльність і проявляти увагу. Задоволені клієнти обов'язково повернуться саме до вас і порекомендують вас комусь ще.