Каталог

Close

Шановні кліенти!
У зв’язку з нестабільною роботою постачальників і сервісних служб під час воєнного стану терміни виробництва можуть бути зрушені на 3 дні.

Абсолютно не секретно: як поліпшити ваш сервіс?

— 17.10.2017


Існує думка, що не потрібно звертати увагу на те, що про вас думають інші. Однак погодьтеся, в бізнесі такий егоцентричний підхід не дуже-то працює. Відгуки реальних клієнтів можуть зіграти злий жарт або ж навпаки - допомогти з просуванням бренду. А значить, варто спрямувати всі зусилля на поліпшення обслуговування і тим самим викликати непереборний інтерес публіки до вашої компанії. Як це зробити? Ось кілька відмінних рішень:

1. «Правильна особистість»

Наймаючи людей на роботу, ви напевно цікавитеся їх сімейним становищем, професійним досвідом і наявністю профільного диплома. Але чи дає це гарантію успіху? Співбесіда буде набагато продуктивніше, якщо провести її не за загальноприйнятим нудним сценарієм. Придумайте проблемну ситуацію і дайте кандидату можливість проявити себе. Так ви точно знайдете підходящого кандидата і зможете без побоювання довірити йому будь-яких клієнтів.

2. «Командний гравець»

Якщо у вас велика компанія і великий штат співробітників, де кожен сам за себе, - путнього діла не буде! Як показує практика, згуртований колектив досягає цілей не тільки ефективнішим, але і набагато швидше. Тому подбайте про те, щоб, працюючи на вас, люди почували себе комфортно, мали важливі спільні завдання і відмінну мотивацію. Безсумнівно, це допоможе їм якісніше працювати та завжди задовольняти запити ваших клієнтів.

3. «Всезнайко»

Наскільки б аудиторія не була задоволена вашим сервісом, завжди прагніть його удосконалити. До того ж сьогодні зробити це простіше, ніж ви думаєте! Щоб зрозуміти, чого хоче публіка, потрібно всього лише поставити їй це питання. Використовуйте спеціальні анкети, книги скарг і пропозицій, соціальні мережі, розділ «Питання-відповідь» на вашому сайті й інші корисні кошти зворотного зв'язку. Так ви будете в курсі справжніх уподобань і невдоволення клієнтів. А також у відповідний момент зможете їх приємно здивувати: випустити давно очікуваний продукт, додати в меню страву, яке просять гості або ж запустити чергову акцію.

4. «Стратег»

Навіть якщо ви активно скористаєтеся першими трьома рішеннями, будьте готові до того, що хтось з клієнтів може залишитися незадоволеним. На цей випадок не завадить чіткий і, що теж важливо, заздалегідь підготовлений план дій. Наприклад, запропонуйте частування за рахунок вашої компанії, невеликий презент, знижку або відшкодування. Для вас це не складе великої праці, зате точно допоможе вчасно врятувати хорошу репутацію!

Читайте также: